خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

باید دست شهرداری را باز گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۵۶۳

شورای اسلامی شهر تبریز به منظور حفظ ماهیت پروژه‌ها، می‌تواند شهرداری را موظف کند که حداقل نام پروژه را به اطلاع این شورا برسد؛ اما این که رایزنی‌های مفصل شهرداری در جریان رسیدن به درصد توافقاتی مشخص در موضوعات سرمایه‌گذاری، نادیده گرفته شود، منطقی نیست.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز گفت: نباید موضوع بررسی شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری به یک بحثپیچیده تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا احتشام حاجی پور با تاکید بر سهولت در اجرای زمینه های سرمایه گذاری خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر تبریز به منظور حفظ ماهیت پروژه‌ها، می‌تواند شهرداری را موظف کند که حداقل نام پروژه را به اطلاع این شورا برسد؛ اما این که رایزنی‌های مفصل شهرداری در جریان رسیدن به درصد توافقاتی مشخص در موضوعات سرمایه‌گذاری، نادیده گرفته شود، منطقی نیست.

وی با تاکید بر این که دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر در این خصوص مغتنم و ارزشمند است، خاطرنشان کرد: مطلع بودن شورای اسلامی شهر از پروژه‌های بزرگ مشارکتی شهرداری و مشخص بودن درصد معین برای هر متراژ، می تواند دستیابی به نتیجه سریع و تاثیرگذار را در پی داشته شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: با تعیین یک سقف مشخص از درصد سرمایه‌گذاری، باید دست شهرداری را باز گذاشت.

حاجی پور با بیان این که شورای اسلامی شهر تنها مجموعه مرتبط با برنامه‌های مختلف شهرداری نیست، یادآور شد: در این راستا، چندین دستگاه و مجموعه نظارتی و حقوقی، متضمن اجرای صحیح رویکردهای سرمایه‌گذاری خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز