خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه سه تبریز:

تمامی پروژه‌های نیمه تمام شهرداری منطقه سه تبریز تا ۱۵ تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۴۵۱

برای اتمام پروژه های نیمه تمام شهری برنامه هایی در نظر گرفته شده و تا ۱۵ تیر ماه تمام پروژه های نیمه تمام منطقه سه به غیر از یک مورد به بهره برداری خواهند رسید.

شهردار منطقه سه تبریز گفت: موفقیت های شهرداری منطقه سه و کل شهرداری مدیون حمایت های مردم، شور او مسئولین شهری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا اکبری در آیین بهره برداری از دو پروژه عمرانی شهرداری منطقه سه تبریز افزود: برای اتمام پروژه های نیمه تمام شهری برنامه هایی در نظر گرفته ایم و تا ۱۵ تیر ماه تمام پروژه های نیمه تمام منطقه سه به غیر از یک مورد به بهره برداری خواهند رسید.

وی در مورد پروژه های جدید شهرداری منطقه سه گفت: تقاطع غیرهمسطح وادی رحمت در مرحله انتخاب پیمانکار است و طی ۱۵ روز آینده کلنگ زنی و عملیات اجرایی شروع خواهد شد.

اکبری ادامه داد: بخش دیگری از پروژه ها که مورد تاکید شورا و شهرداری می باشد پروژه های مربوط به بخش خصوصی و سرمایه گذاری است و شهرداری با تمام توان تلاش می کند تا قابلیت ها و پتانسیل های بالقوه ایجاد شده را به نحو مناسبی حمایت کرده و پروژه ها را به مرحله بهره برداری برساند.

شهردار منطقه سه تبریز در ادامه اظهار داشت: ساختمان پزشکان جنوب تبریز یکی از پروژه های مشارکتی شهرداری تبریز در حوزه منطقه سه می باشد که انشاالله در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی به مشکل پارکینگ در خیابان ۱۷ شهریور اشاره کرد و گفت: عدم وجود پارکینگ در خیابان ۱۷ شهریور همواره مشکلاتی ایجاد می کند که امیدواریم با احداثو تقدیم دو پارکینگ قول داده شده به شهروندان این مشکل ها را نیز حل نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز