خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۲ تبریز خبر داد:

فاز دوم خیابان سبلان به میدان ائل گلی تبریز به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۲۴۸

شهرداری منطقه دو تبریز برای تملک و اجرای این پروژه با طول ۴۵۰ متر و عرض ۲۰ متر ۳۰ میلیارد تومان هزینه صرف کرده است.

فاز دوم خیابان سبلان به میدان ائل گلی به بهره برداری رسید.
شهردار منطقه ۲ تبریز در گفتگو با خبرنگار ایلنا هدف از اجرای این طرح را اتصال کوی دادگستری، سهند و محله ائل گلی به میدان بزرگ ائل گلی و کنار گذر جنوبی تبریز و همچنین آرام سازی ترافیک خیابان ائل گلی اعلام کرد و گفت: شهرداری منطقه دو تبریز برای تملک و اجرای این پروژه با طول ۴۵۰ متر و عرض ۲۰ متر ۳۰ میلیارد تومان هزینه صرف کرده است.
عباس عادلی شهیر با بیان اینکه اجرای پروژه‌های بزرگ شهری در تمام نقاط شهر نشان حرکت شتابان تبریز به سمت آبادانی و عمران شهر تبریز است خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۲ تبریز مدیریت ۲۴۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی را بر عهده دارد که ۶۰ میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به پروژه‌های موجود در سایر مناطق شهرداری تبریز است.
وی افزود: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به پروژه تبادل غیر همسطح راه آهن، میدان ساعت، گلزار شهدا و چند پروژه دیگر اشاره کرد.
عادلی با اعلام اینکه شهرداری منطقه دو به عنوان معین در هر نقطه‌ای که گرهی بوجود آمده است ورود کرده است، گفت: ما علاوه بر اینکه ۱۶۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های منطقه هزینه خواهیم کرد سایر مناطق شهرداری تبریز را نیز ساپورت می‌کنیم.
عادلی شهری با تصریح بر این مطلب که کارهای انجام گرفته توسط شهرداری تبریز باید به اطلاع شهروندان برسد افزود: در حال حاضر در منطقه ۲ آسفالت اساسی تمامی نقاط و خیابان‌های اصلی به اتمام رسیده است و در مرحله اخذ متمم برای سایر معابر فرعی منطقه نیز هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز