خبرگزاری کار ایران

چهاردهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا در تبریز؛

معاون وزیر ورزش و جوانان: تبریز پایلوت برگزاری مسابقات و رویدادهای مهم بین المللی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۱۴

زیرساخت‌های خوبی در تبریز ایجاد شده که باید از این امکانات برای برگزاری مسابقات بین المللی استفاده کرد تا علاوه بر کسب تجربه، جوانان با سطح هندبال دیگر کشورها نیز از نزدیک آشنا شوند.

معاون توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان گفت: تبریز پایلوت برگزاری مسابقات و رویدادهای مهم بین المللی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا شعبانی که عصر دیروز در آیین افتتاح چهاردهمین دوره مسابقات هندبال جوانان آسیا در تبریز سخن می‌گفت افزود: با برگزاری رویدادهای مهم بین المللی، تبریز به مرکز و پایلوت برگزاری مسابقات بین المللی تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد تا روزی شاهد برگزاری مسابقات بین المللی مهم تری در این شهر باشیم.

شعبانی اضافه کرد: البته در برگزاری مسابقات بین المللی تمامی مسوولان استانی همکاری داشته‌اند و این قابل تقدیر است که امیدوارم این حمایت‌ها تداوم داشته باشد.

وی گفت: زیرساخت‌های خوبی در تبریز ایجاد شده که باید از این امکانات برای برگزاری مسابقات بین المللی استفاده کرد تا علاوه بر کسب تجربه، جوانان با سطح هندبال دیگر کشور‌ها نیز از نزدیک آشنا شوند.

چهاردهمین دوره مسابقات هندبال جوانان آسیا در تبریز با حضور ۱۱ تیم آغاز شده و تا بیست و سوم مردادماه ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز