خبرگزاری کار ایران

دومین گردهمایی روسای حراست شرکت‌های تابعه صنعت نفت کشور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۰۵۳

در این همایش هر یک از روسای حراست شرکت‌های تابعه استان‌های شمال غرب کشور به طرح مشکلات واحدهای خود پرداخته و معاونین ستادی و روسای حراست شرکت های اصلی نسبت به مشکلات ارائه شده پاسخ های لازم را ارایه کردند.

دومین گردهمایی روسای حراست شرکت‌های تابعه صنعت نفت کشور به مدت ۲ روز و به میزبانی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز در شهر تبریز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، یداله بایبوردی، مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز مدیر منطقه در مراسم افتتاحیه این گردهمایی از نیروهای حراستی بعنوان مشاورین امین سازمان یاد کرد و گفت: واحدهای حراستی بعنوان دستگاههای مورد اطمینان هر سازمانی بوده و یکپارچگی شبکه کشوری در سایه تلاش نیروهای حراستی حاصل می‌شود.

مشاور مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران نیز در این مراسم حراست را بخش مهم هر سازمان خواند و با تأکید بر ضرورت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، جهت فراهم نمودن حداقل ایمنی و سلامتی برای ساکنین جوار خطوط لوله فشار قوی گاز گفتا همدلی و همکاری تمامی نهاد‌ها و سازمان‌ها در این زمینه ضروری است.

زارع، توجه به حریم ایمنی خطوط را یکی از بخش‌ها و فرآیندهای حساس شرکت انتقال دانست و گفت: منطقه ۸ به لحاظ صادرات گاز یکی از مناطق بر‌تر و حساس شرکت انتقال گاز بوده و باید با کنترل حریم ایمنی، استمرار و پایداری انتقال گاز و آرامش و آسایش بیشتر ساکنین را فراهم کند.

درادامه همایش هر یک از روسای حراست شرکتهای تابعه استانهای شمالغرب کشور به طرح مشکلات واحدهای خود پرداخته و معاونین ستادی و روسای حراست شرکت‌های اصلی نسبت به مشکلات ارائه شده پاسخ‌های لازم را ارایه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز