خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز:

فرهنگسرای الغدیر تبریز روزانه پذیرای بیش از ۳ هزار نفر از شهروندان است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۱۱۱

رستمی سرپرست فرهنگسرای بزرگ الغدیر تبریز شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: فرهنگسرای الغدیر تبریز روزانه پذیرای بیش از ۳ هزار نفر از شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد حمیدی، که در آیین معرفی سرپرست جدید فرهنگسرای بزرگ الغدیر سخن می‌گفت، افزود: این مجموعه اکنون به محفلی امن در زمینه‌های علمی، فرهنگی، ادبی و آموزشی به اهالی شهر تبریز شناسانده شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون فرهنگسرای الغدیر یکی از مهم‌ترین مراکز ثقل فعالیت‌های شهرداری تبریز است افزود: این مهم در سایه برنامه ریزی دقیق و مدیریت قوی حاصل شده است.

حجت الاسلام احمد حمیدی با تاکید براهمیت فعالیت‌های حوزه فرهنگ در جامعه کنونی تصریح کرد: این حوزه مقدس‌ترین و والا‌ترین و موثر‌ترین تکلیف و مسئولیت است چرا که حوزه فرهنگ رسالت انبیاست تا انسان‌ها را به خوبی‌ها رهنمون کنند و از بدی‌ها باز دارند.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و مزیت‌های فرهنگسرا افزود: این مجموعه با اعتماد سازی که در بین اقشار متعدد جامعه انجام داده توانسته خود را از دیگر مراکز فرهنگی متمایز کند چرا که خانواده‌ها با خیال راحت فرزندان خود را ساعات‌ها در روز به این مرکز می‌سپارند و کمترین نگرانی از این بابت ندارند و از طرفی مسئولین و مدیران شهری و شهرداری نیز نظر خاصی به توانایی‌های این مجموعه دارند.

حمیدی ادامه داد: این مجموعه به معنای واقعی فرهنگسرا است چرا که مخاطبان از تمامی سنین چه خردسال و کودک و چه در سطح اساتید بر‌تر از این مجموعه استفاده و فیض می‌برند.

در این مراسم با اعطای حکم و لوح تقدیر خیری مدیر پیشین این مجموعه را به عنوان مدیر امور اجتماعی شهرداری تبریز و امیر رستمی را به عنوان سرپرست فرهنگسرای بزرگ الغدیر منصوب کرد.

امیر رستمی پیش از این فعالیت خود را در حوزه‌های دانشگاهی طی کرده و به عنوان مدیرکل امور ایثارگران دانشگاه آذربایجان مشغول به کار بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز