خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

روح تعهد در منش دانشمندی پروفسور سمیعی بارز است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۸۴۴

شهردار تبریز شب گذشته در مراسمی با حضور جمعی از پزشکان ایرانی و آلمانی، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز برگزار شد، «نشان تبریز» را به «پروفسور مجید سمیعی» اعطا کرد.

شهردار تبریز گفت: نشان تبریز، لایق دانشمند بزرگی است که آوازه‌ علمی ایران اسلامی را در جا‌جای جهان طنین‌انداز کرده‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق نجفی در مراسم اعطای «نشان تبریز» به پروفسور مجید سمیعی با اشاره به پشتوانه‌های علمی و فرهنگی شهر تبریز، خطاب به این دانشمند اظهار داشت: حضور جنابعالی، خاطره‌ای جاودانه در روح و جان تبریز دیار فرهیختگان و فرزانگان آفریده است.

وی با بیان اینکه در کنار ویژگی‌های برجسته علمی، روح تعهد در منش دانشمندی پروفسور سمیعی همواره بارز بوده‌است، تصریح کرد: این خصیصه متعالی به خصوص در سال‌های اخیر و با اهتمام وی نسبت به ایجاد زیرساخت‌های مجهز پزشکی و درمان جانبازان دفاع مقدس استمرار داشته‌است.

شهردار تبریز با اشاره به اصالت آذربایجانی پروفسور سمیعی گفت: دوران حضور نیاکان پروفسور سمیعی در اوایل قرن حاضر، در آذربایجان و تبریز، همزمان با اوج‌گیری و پیشتازی شهر اولین‌ها بوده است.

نجفی ادامه داد: پروفسور سمیعی، از چنین بستر زمانی بی‌بدیلی برخواسته و امروز در جای‌جای جهان، یکی از شاخه‌های مهم علم پزشکی به نام وی شناخته می‌شود.

شهردار تبریز در این مراسم که شب گذشته با حضور جمعی از پزشکان ایرانی و آلمانی، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز برگزار شد، «نشان تبریز» را به «پروفسور مجید سمیعی» اعطا کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز