خبرگزاری کار ایران

سرمربی تراکتورسازی:

نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۸۵۶

از اینکه بازیکنانم نتوانستند بعد از ده نفره شدن تیم نفت، از موقعیت ها استفاده کنند ناراضی هستم.

سرمربی تراکتورسازی بعد از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: از اینکه توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم راضی هستم. ولی از اینکه بازیکنانم نتوانستند بعد از ده نفره شدن تیم نفت از موقعیت ها استفاده کنند ناراضی هستم و از اینکه نیمه دوم توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم خوشحالم.

رسول خطیبی افزود: نیمه دوم با تعویض هایی که انجام دادیم شکاف خط دفاعی نفت را پیدا کردیم و گل‌هایی را زدیم. براساس وضعیت تمرین بازیکنان نفراتمان را انتخاب می کنیم. با توجه به اینکه ما در این بازی شاهین ثاقبی را در اختیار نداشتیم و یک بازیکن سه کارته هم داشتیم از گردانی در ترکیب اصلی استفاده نکردیم و تغییراتی انجام شد.

خطیبی در مورد حضور هواداران در تهران گفت: از تمام هواداران می‌خواهم فقط به فکر تراکتورسازی و تیم خود باشند و به حاشیه توجه نکنند ما هم به دنبال ارائه بازی تماشاگر پسند هستیم.

خطیبی اظهار داشت: دو پیروزی خانگی که کسب کرده ایم منجر خواهد شد مقابل پرسپولیس راحت تر بازی کنیم، مطمئنم مقابل پرسپولیس هوادار بیشتری از تیم میزبان خواهیم داشت. مهم ۳ امتیاز این بازی بود که موفق به کسب این امتیازات شدیم و از این بابت به بازیکنان تیمم تبریک گفته و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بیان داشت: فعلا هیچ صحبتی در رابطه با قهرمانی نمی کنم، فعلا زود است که از قهرمان شدن حرفی زد و به شرایط جدول نگاه کرد.

وی در خصوص وضعیت عبدالزهرا و مصدومیتی که در این بازی دچارش شد، گفت: بازی کردن در تیمی مثل تراکتورسازی که هواداران زیادی دارد چندان آسان نیست، امیدوارم با رسیدن او به شرایط ایده آل، عملکرد بهتری را از وی شاهد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز