خبرگزاری کار ایران

سه طرح دامپروری صنعتی در چاراویماق به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۴۳۶

با بهره برداری از این طرح‌ها برای هشت نفر به صورت مستقیم و ۱۶ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است. / شهرستان چاراویماق از نظر داشتن واحدهای صنعتی فقیر است.

سه طرح دامپروری صنعتی در شهرستان چاراویماق به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر جهادکشاورزی شهرستان چاراویماق در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این طرح‌ها شامل گاوداری صنعتی پرواری و پرواربندی گوساله است که در روستاهای میرزابیگ کندی(۱۰۰راسی)، یانبلاغی(۴۵راسی) و ویرانقیه(۴۵راسی) به بهره برداری رسید.

مجید احمدی افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است که مبلغ ۵ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی و بقیه آورده شخصی بوده است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح‌ها برای هشت نفر به صورت مستقیم و ۱۶ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

احمدی با بیان اینکه این واحد‌ها دارای ظرفیت حدود ۱۹۰راس گاو و گوساله پرواری است افزود: این شهرستان با ۲۵۰ هزار راس دام سبک و ۱۴هزارو ۵۰۰ راس دام سنگین، سالانه ۳ هزارو ۵۰۰ تن گوشت قرمز و ۷ هزارو ۵۰۰ تن تولید شیر دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان چاراویماق از نظر داشتن واحدهای صنعتی فقیر می‌باشد افزود: تلاش می‌کنیم با اعطای تسهیلات لازم به صاحبان واحدهای سنتی، نسبت به صنعتی شدن آن‌ها اقدام نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز