خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی تبریز:

ارائه خدمات در شمال و جنوب تبریز باید به یک اندازه باشد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۷۰۶

توزیع عادلانه امکانات و بودجه مورد توجه شورا و شهرداری تبریز است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی تبریز تأکید کرد: از عملکرد شهرداران مناطق تبریز راضی نخواهیم بود تا زمانی که سطح ارائه خدمات در شمال و جنوب شهر تبریز به یک اندازه باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکرم حضرتی در مراسم بهره برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فضای سبز شهرداری منطقه ۷ تبریز اظهار داشت: توزیع عادلانه امکانات و بودجه شهر در بین مناطق مختلف مورد تاکید و توجه شورا و شهرداری کلانشهر تبریز است.

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز در ادامه افزود: از شهردار منطقه ۷ تبریز می‌خواهیم نسبت به راه اندازی پارک بانوان و فرهنگسرا در این منطقه اقدام نماید تا خواهران و مادران ما در این منطقه نیز از این امکانات بهره‌مند باشند.

وی گفت: همانگونه که همت و اراده شورا و شهرداری تبریز بر توزیع متوازن و عادلانه امکانات و بودجه شهر قرار گرفته است امیدواریم بزودی شاهد اثرات این کار در مناطقی نظیر منطقه ۷ تبریز باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز همچنین با توجه اهمیت مسایل فرهنگی افزود: امیدواریم در راستای منویات مقام معظم رهبری متولیان فرهنگی قدم‌های مثبتی برای اعتلای این شهر کهن بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز