خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی در گفتگو با ایلنا:

هسته‌های کلیدی بخش آب سند تدبیر توسعه استان آذربایجان شرقی تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۲۰۹

هسته‌های کلیدی مصوب کارگروه آب، شامل انتقال آب با هدف تامین آب شرب کلان شهر تبریز در دراز مدت، مقابله با آثار نامطلوب اجتماعی کم آبی و افت سطح آب دریاچه ارومیه است.

مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی و رئیس کارگروه آب سند تدبیر توسعه استان از تصویب هسته های کلیدی بخش آب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان خبر داد.

غلامرضا هاشمی به خبرنگار ایلنا گفت: هسته های کلیدی مصوب کارگروه آب، شامل انتقال آب با هدف تامین آب شرب کلان شهر تبریز در دراز مدت، مقابله با آثار نامطلوب اجتماعی کم آبی و افت سطح آب دریاچه ارومیه است.

وی افزود: توسعه مجتمع ها ی کشاورزی و صنعتی به منظور افزایش فرصت های شغلی، آبرسانی از کلقان به بستان آباد و صنایع مسیر با هدف تامین آب شرب بستان آباد و روستاهای واقع درشرق شهر تبریز ومسیر تبریز –بستان آباد، تامین آب مورد نیاز صنایع منطقه از جمله شهرک های صنعتی بستان آباد ۱ و ۲، شهرکهای صنعتی سعید آباد ۱ و۲ و شهرک صنعتی تیکمه داش در بلند مدت؛ تعادل بخشی منابع آب استان و مدیریت پساب با هدف ارتقای بهداشت عمومی و جلوگیری از تخریب محیط زیست، جمع آوری وتصفیه ۱۰۰درصد فاضلاب تولیدی توسط مشترکین در کلیه شهرها و روستاها و به صورت بهداشتی و در حد استانداردهای تعریف شده، ساماندهی، انتقال وبهره برداری ازپساب از دیگر هسته های کلیدی مصوب کارگروه آب در این زمینه به شمار می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز