خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل اتحادیه تعاونیهای مصرف کارگری کشور؛

بهره‌مندی از ظرفیت تعاونی‌های مصرف در شبکه توزیع کالا در کشور یک ضرورت است

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۷۴۶

دولت تدبیر و امید حمایت‌های مطلوبی را از اتحادیه تعاونیهای مصرف کارگری امکان آغاز کرده است.

سمینار دو روزه روساء و مدیران ستادی اتحادیه امکان کشور با حضور مدیر عامل و اعضای هئیت مدیره در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در حاشیه این نشست دو روزه جمعی از مسئولین تعاونیهای مصرف کارگری واحدهای تولیدی و صنعتی و خدماتی استان آذربایجان شرقی با مدیرعامل و هئیت مدیره اتحادیه امکان دیدار و کفتگو و از نزدیک به بیان مشکلات تعاونی‌های مصرف خود پرداختند و همچنین از نمایشگاه توانمندی‌های کارخانجات لوازم خانگی بزرگ تبریز که در سالن ورزشی چند منظوره خانه کارگر تبریز برپا شده بود بازدید کردند.

مدیر عامل اتحادیه امکان در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت این اتحادیه گفت: رمز پایداری اتحادیه در اثر فعالیت‌های صادقانه و تلاش تمامی همکاران و همت همه جانبه مسئولین تعاونی‌های مصرف کارگری در سطح کشور در سایه وحدت و صفا و صمیمیت و یکپارچکی حاصل شده که این فعالیت‌ها نقش موثری در بین سایر اتحادیه‌های تعاونی مصرف در سطح کشور را دارد.

حسن رسولی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید حمایت‌های مطلوبی را از اتحادیه امکان آغاز کرده است اظهار داشت: توزیع کالا به اقشار آسیب پذیر در قالب سبد کالا از طریق اتحادیه و تعاونی‌ها حرکت خوبی بود که در عمل با توسعه فرهنگ تعاون مواجه هستیم و امید واریم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد و حضور مسئولان ارشد وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی در اتحادیه امکان گویای این مطلب است.

مدیر عامل اتحادیه امکان ضمن تشریح سیاست‌ها و برنامه‌ها در ارتباط با خرید و فروش کالا و توزیع آن در سطح کشور از طریق تعاونی‌ها گفت: تمهیدات ویژه‌ای در صورت حضور پر رنگ مدیران تعاونی‌ها در خرید از اتحادیه را داریم که به زودی اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کلیات اصلاح قانون تعاون از سوی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است گفت: امیدواریم تعاونی‌ها در سطح کشور رشد و توسعه و پیشرفت خوبی داشته باشند و این امر گامی بزرگ در مسیر تسهیل سازی تحقق شرایط رفاه اجتماعی و عدالت اقتصادی را دارد

رسولی در خاتمه از تلاشهای ارزنده حاج کریم صادقزاده دبیر اجرائی خانه کارگر – استان آذربایجان شرقی که موجب توسعه و رشد چشمگیر در احداثمجتمع آموزشی و رفاهی و ورزشی فرهنگی خانه کارگر تبریز شده قدردانی کرد و این فعالیت ها قابل مقایسه با سایر استانها ندانست.

در خاتمه شرکت کنندگان در این سمینار از سراسر کشور از نمایشگاه‌های توانمندی لوازم خانگی واحدهای تولیدی کلانشهر تبریز بازدید و با تولیدات کارخانجات لوازم خانگی دونار، آذر سیلوان، لوکسیران و پاتیران و اجاق گاز سنتو آشنا شدند. همچنین مجتمع آموزشی و رفاهی و از قسمت‌های مختلف مرکز آموزش خانه کارگر تبریز نیز بازدید شد.

در این سمینار و نشست دو روزه روسای مراکز اتحادیه امکان سراسر کشور و مسئولین تعاونی‌های مصرف کارگری استان آذربایجان شرقی به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در جهت بهبود وضعیت و ارائه راهکارهای جدید در توسعه تعاونی‌های مصرف پرداختند و از زحمات و تلاشهای مدیر عامل و هئیت مدیره سپاسگزاری کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز