خبرگزاری کار ایران

طرح استعدادیابی تیراندازی با کمان دانش آموزی در مراغه آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۷۸۶

این طرح با همکاری آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان با هدف کشف استعدادهای درخشان تیراندازی با کمان در بین دانش آموزان و ترویج این رشته ورزشی برگزار می‌شود.

طرح استعدادیابی تیراندازی با کمان دانش آموزان مراغه در سالن ورزشی امید به منظور شرکت در المپیک ۲۰۲۰ آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا رییس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: این طرح با همکاری آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان با هدف کشف استعدادهای درخشان تیراندازی با کمان در بین دانش آموزان و ترویج این رشته ورزشی برگزار می‌شود.

احمد حاجی محمدی، افزود: در این طرح دانش آموزان برای حضور در طرح ۲۰۲۰ فدراسیون برای شرکت در بازی های المپیک سال ۲۰۲۰ مورد استعدایابی قرار می‌گیرند.

مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این آیین گفت: پرداختن به ورزش امری تشریفاتی نبوده بلکه یک ضرورت برای زندگی اجتماعی است.

داوود پورصادق، با اشاره به اینکه تمامی بشریت نیاز دارند تا ورزش را به صورت جدی و حرفه‌ای دنبال کنند، افزود: حفظ سلامت و نشاط در جامعه و حضور در میدان‌های بزرگ ورزشی از آموزش و پرورش و به خصوص مقطع ابتدایی شروع می‌شود.

در این آیین حسین طوبی به عنوان رییس انجمن تیراندازی با کمان آموزش و پرورش مراغه انتخاب و تیراندازی نمادین روسای آموزش و پرورش و ورزش و جوانان مراغه از جمله برنامه‌های این آیین بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز