خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

زیرساختهای پیست اسکی سهند تبریز ظرف ۶ ماه آینده اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۳۴۷

لازم است با تمهیدیات لازم ازجمله اعمال تخفیف ۵۰ درصدی در نرخ استفاده از پیست و سایر امکانات زمینه را برای حضور اقشار کم درآمد از جمله در سایر روزهای هفته فراهم شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از اجرایی شدن زیرساختهای پیست اسکی سهند تبریز ظرف ۶ ماه آینده خبر داد.

محمدصادق پورمهدی امروزدر گفتگو با خبرنگار ایلنابا اشاره به بازدید از پیست اسکی سهند تبریز گفت: تأمین زیرساخت‌ها برای توسعه پیست اسکی سهند تبریز ضروری بوده و می‌تواند به روند رو به رشد ورزش اسکی در استان آذربایجان شرقی کمک کند.

وی با ابراز رضایت از فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته از سوی هیئت اسکی و اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی دراین پیست گفت: با اجرای تمامی زیرساخت‌های اساسی در پیست اسکی سهند زمینه برای حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش اسکی استان به شکل مطلوب فراهم می‌شود.

پورمهدی ضرورت رفع سریع مشکل راه دسترسی پیست اسکی سهند را مورد تأکید قرار داد و گفت: راه دسترسی پیست اسکی سهند همانند مسیرهای اصلی تردد در سطح استان همواره باز خواهد بود که این از وظایف سازمان راه و شهرسازی آذربایجان شرقی است و مکاتبات لازم صورت خواهد گرفت تا در زمره پروژه‌های اولویت دار آن سازمان تامین امکانات لازم نظیر نصب گاردریل، سطل نمک، آیینه در مسیر این پیست باشد.

وی همچنین به فراهم کردن بهره‌مندی اقشار کم درآمد از امکانات پیست اسکی سهند تبریز اشاره کرد و گفت: لازم است با تمهیدیات لازم ازجمله اعمال تخفیف ۵۰ درصدی در نرخ استفاده از پیست و سایر امکانات زمینه را برای حضور اقشار کم درآمد از جمله در سایر روزهای هفته فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز