خبرگزاری کار ایران

مرکز استعدادیابی بین المللی فوتبال کریم باقری د رتبریز تاسیس می شود

کد خبر : ۲۳۵۲۱۱

استعدادیابی یکی از مولفه‌های مهم ورزش آذربایجان شرقی بر اساس سند راهبردی ورزش استان به شمار می‌رود.

کریم باقری افتخار فوتبال آذربایجان شرقی و تبریز و ایران اسلامی امروز با سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: کریم باقری چهره ای ورزشی و قهرمان برای ورزش استان به شماررفته و رابطه عاطفی خاصی بین هواداران فوتبال و جامعه ورزشی با وی برقرار است.

سید محمد شروین اسبقیان تصریح کرد: افتخارات کریم باقری چه در تیم‌های باشگاهی تبریز و پیروزی و چه در تیم ملی هیچگاه از ذهن ها پاک نخواهد شد.

وی در این دیدار با تشریح فعالیت‌های و دستاوردهای ورزش آذربایجان شرقی گفت: استعدادیابی یکی از مولفه های مهم ورزش آذربایجان شرقی بر اساس سند راهبردی ورزش استان بوده و تمامی همکاری‌های لازم را برای تاسیس مرکز استعدادیابی بین‌المللی باقری در تبریز را بکار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: پتانسیل و استعدادهای نهفته بسیاری در فوتبال تبریز و استان وجود دارد و فقط آنها را باید شناسایی و پرورش داد و تاسیس اینگونه مراکز میتواند بسیار برای ورزش استان مفید باشد.

کریم باقری در این دیدار آمادگی خود را برای تاسیس این مرکز تحت نظر اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام داشت.

وی پس از دیدار با حضور در مرکز استعدادیابی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: این مرکز توانایی های بسیاری را در استعدادیابی با دستگاههای پیشرفته موجود دارد و ساخت اماکن ورزشی اختصاصی و این گونه مراکز در تبریز جای تقدیر را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز