خبرگزاری کار ایران

معاون طرح و برنامه سازمان پسماند شهرداری تبریز:

دفن زباله در تبریز حذف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۱۱۵

کلانشهر های تبریز و تهران به عنوان شهرهای پایلوت برای اجرا و نصب دستگاههای زباله سوز انتخاب شده‌اند.

معاون طرح و برنامه سازمان مدیریت پسماند شهرداری از آغاز مطالعه در این سازمان برای تهیه دستگاه زباله سوز و حذف سیستم دفن زباله در کلانشهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیبه هراتی در حاشیه بازدید خبرنگاران از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری کلانشهر تبریز گفت: در حال حاضر به دنبال مطالعه برای امکان سنجی تهیه دستگاه زباله سوز هستیم که در صورت تحقق این مسئله دفن زباله در تبریز نخواهیم داشت.

وی با اعلام اینکه کلانشهر های تبریز و تهران به عنوان شهرهای پایلوت برای اجرا و نصب دستگاههای زباله سوز انتخاب شده اند گفت: با نصب دستگاههای مدرن زباله سوز قادر خواهیم بود برق زیست توده را از سوراندن زباله ها بدست بیاوریم که این برق نیز بر اساس آیین نامه ها به بدون یارانه از طرف وزارت نیرو خریداری خواهد شد.

هراتی با اشاره به توجه ویژه سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز به سلامتی کلیه کارکنان سازمان اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز اولین سازمانی است که نسبت به کسب گواهی اچ اس ایی اقدام نموده است و معاینات و کنترل های منظم و دقیقی را بر روی کلیه کارکنان انجام می دهد.

گفتنی است صبح امروز چهارشنبه اهالی رسانه آذربایجان شرقی طی بازدیدی از ایستگاه میانی تخلیه و بارگیری پسماندهای شهری و مجتمع دفن و پردازش و تصفیه خانه شیرابه پسماندهای شهری و محل قدیمی دفن زباله تبریز بازدید نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز