خبرگزاری کار ایران

پاداش ویژه به بازیکنان ماشین سازی تبریز / بودجه ماشین سازی افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۲۰۲

این پاداش ویژه از سوی رئیس شورا و رئیس هئیت فوتبال اهداء می‌شود.

شهردار کلانشهر تبریز از پرداخت پاداش ویژه به بازیکنان ماشین سازی و افزایش بودجه این باشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در حاشیه دیدار با اعضای باشگاه ماشین سازی تبریز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با تصمیم هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی و شورای ورزش شهرداری تبریز، بودجه باشگاه ماشین سازی تبریز ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت تا در مجموع بودجه این باشگاه یک میلیارد تومان شود.

وی با بیان اینکه برای پیروزی تیم ماشین سازی برابر هامون زاهدان نیز به بازیکنان پاداش در نظر گرفته شده است تصریح کرد: حداکثر اختیاری که شورای اسلامی برای من در نظر گرفته است سیصد و پنجاه هزار تومان برای پاداش است که برای هر بازیکن ماشین سازی در صورت پیروزی پرداخت خواهد شد.

همچنین در این مراسم قرار شد شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز و جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال استان نیز به صورت تجمیعی به هر بازیکن و کادر فنی باشگاه ماشین سازی در صورت برتری برابر تیم زاهدانی یک سکه بهار آزادی اهدا کنند.

گفتنی است تیم فوتبال ماشین سازی شهرداری تبریز در یک بازی حساس در چهارچوب هفته هفدهم رقابتهای لیگ دسته دو امروز ساعت ۱۴ به مصاف تیم هامون سازه زاهدان می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز