خبرگزاری کار ایران

مراسم کرسی تلاوت در مراغه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۳۰

این برنامه با هدف اشاعه و تعمیق فرهنگ غنی قرآنی و انس گرفتن مردم با معجزه جاوید حضرت ختمی مرتبت(ص) با حضور استاد رضا محمدپور قاری بین المللی قرآن کریم برگزار شد.

مراسم پرفیض کرسی تلاوت با حضور استاد رضا محمدپور قاری بین المللی قرآن کریم در مراغه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد کرسی‌های تلاوت در سراسر میهن اسلامی و برگزاری محافل تلاوت واستماع کلام الله مجید، این برنامه با هدف اشاعه و تعمیق فرهنگ غنی قرآنی و انس گرفتن مردم با معجزه جاوید حضرت ختمی مرتبت(ص) در تالار عبدالقادر شهرستان مراغه برگزار شد.

در این مراسم معنوی که با استقبال چشمگیر مردم و خصوصا جوانان این شهرستان همراه بود، استاد رضا محمدپور با تلاوت ملکوتی قرآن کریم فضای محفل را به عطر منور قرآن آراست و سپس گروه بین المللی تواشیح و همخوانی «طارق» نسبت به ارائه برنامه خود اقدام کرد.

سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین صدر کریمی از دیگر برنامه های این محفل بود که پیرامون قرآن کریم و اهمیت آن در احادیثو روایات و لزوم تمسک به این مصحف شریف در عصر حاضر مطرح شد.

این برنامه به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم حیات مراغه که یکی از موسسات فعال در حوزه های مختلف علوم قرآنی شهرستان است با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز