خبرگزاری کار ایران

استقرار اکیپ‌های آتش نشانی در ۲۱ منطقه تبریز در آستانه چهارشنبه سوری

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۴۶

در این طرح تا ۱۵ اسفند در ۹ نقطه پر تردد و از ۱۵ اسفند تا عید نوروز با افزایش ۶ تیم دیگر؛ در مجموع ۱۵ اکیپ در سطح شهر استقرار خواهد یافت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی از اسقرار اکیپ‌های آتش نشانی در نقاط پر تردد شهر تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا ستاری امروز در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه عید نوروز و با توجه به افزایش ترافیک در نقاط پر تردد شهر حوزه عملیات سازمان آتش نشانی با اجرای تمهیدات لازم و جهت افزایش ضریب ایمنی و رفاه حال شهروندان طرح استقرار خودرویی و موتورسیکلت‌های مجهز به تجهیزات اطفائی را به اجرا در می آورد.

وی افزود: در این طرح تا ۱۵ اسفند در ۹ نقطه پر تردد و از ۱۵ اسفند تا عید نوروز با افزایش ۶ تیم دیگر؛ در مجموع ۱۵ اکیپ در سطح شهر استقرار خواهد یافت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی همچنین در خصوص تمهیدات این سازمان برای روز چهارشنبه سوری گفت: ۲۱ نقطه از شهر برای استقرار اکیپ خودروهای آتش نشانی تعیین شده و ۸ محل فرماندهی با هماهنگی نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی برای این روز مشخص شده اند.

ستاری افزود: برای روز ۱۳ فروردین نیز در ۱۵ نقطه از شهر اکیپ استقرار خودرویی خواهیم داشت.

گفتنی است آماده باش اکیپ های عملیاتی سازمان آتش نشانی تبریز تا آغاز سال آینده ادامه دارد و نیروهای این نهاد در ایام نوروز برای ایمنی و رفاه حال مسافران و گردشگران در نقاط مختلف سطح شهر حضور می یابند.

بنا بر این گزارش استقرار اکیپ های نوروزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از آغازین روزهای اسفند ماه سال جاری آغاز شده و اکیپ های عملیاتی این سازمان با استقرار در نقاط مشخص شده، در صورت نیاز در خدمت شهروندان و مسافران نوروزی خواهند بود.

لازم به ذکر است ایجاد محیطی ایمن، شاد و پیشگیری از هرگونه حوادثاحتمالی برای شهروندان هدف اصلی استقرار اکیپ های نوروزی سازمان آتش نشانی در نقاط مختلف سطح شهر بویژه مبادی ورودی و خروجی ذکر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز