خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

لایحه بودجه سال ۹۴ شهرداری تبریز تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۶۶۸

زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها ضرورتی است که مورد تاکید اعضای شورا بوده و با تقویت امکان نظارت، نقش کارساز در مدیریت زمان، هزینه و تحقق شاخص‌های اقتصاد مقاوتی خواهد داشت.

لایحه بودجه ۲۸۵۰ میلیارد تومانی سال ۹۴شهرداری تبریز تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهردار تبریز شب گذشته با اشاره به بررسی و تصویب لایحه بودجه سال ۹۴ شهرداری تبریز در وقت مقرر و قانونی، آن را نشان‌دهنده اهتمام مشترک شهرداری و شورای اسلامی شهر دانست و گفت: روند تحول شهر تبریز با برخورداری از پشتوانه هدایت، حمایت و نظارت شورای اسلامی شهر، استمرار خواهد داشت.

وی ضمن تقدیر از شورای اسلامی شهر تبریز در بررسی و مطالعه بودجه اظهار داشت: مباحث‌ عنوان شده از سوی اعضای شورای اسلامی شهر، در ابعاد و نظرگاه‌های مختلف، محورهای ارزشمندی است که قطعا در حوزه‌های اجرایی مورد توجه شهرداری تبریز خواهد بود.

وی تاکید کرد: همچنان که بارها تاکید کرده‌ایم هویت خود را از شورا می‌دانیم و مصمم هستیم تا سال آینده نیز برنامه‌های اجرایی خود را با هدایت، حمایت و نظرات شورا، پیش ببریم.

نجفی با اشاره به محتوای کلی بودجه سال ۹۴ گفت: روند پرشتاب پروژه‌های عمرانی سال آینده، همچون سال گذشته با برخورداری از نیازهای مطالعاتی و طبق زمان‌بندی‌ها و اولویت‌بندی‌های منسجم، پیگیری خواهد شد.

شهردار تبریز اضافه کرد: زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها ضرورتی است که مورد تاکید اعضای شورا بوده و با تقویت امکان نظارت، نقش کارساز در مدیریت زمان، هزینه و تحقق شاخص‌های اقتصاد مقاوتی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز