خبرگزاری کار ایران

علی جهانگیری خبر داد:

استقرار ۳۷ میز خدمت به مردم در استان آذربایجان‌شرقی

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۱۳۷

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی از استقرار میز خدمت حضوری در استانداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی جهانگیری در جلسه کارگروه توسعه مدیریت استانداری آذربایجان شرقی، با تأکید بر تسهیل فرایندهای موردنیاز مردم در مراجعه به ادارات و سازمان‌ها اظهار کرد: با توجه به احصای 112 خدمت قابل‌اجرا در بخش میز خدمت حضوری طی روزهای آتی این میز با ارائه 37 خدمت به مردم عزیز استان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: پیش‌از این میز خدمت در قالب حقوق شهروندی پیگیری می‌شد اما با استقرار میز خدمت حضوری بخشی از خدمات به‌صورت صفر تا صد در این بخش انجام خواهد شد.

جهانگیری، برقراری ارتباط دوسویه با مردم را ضروری دانست و گفت: ما باید بتوانیم خدمات موردنیاز مردم را در کمترین زمان ممکن و به بهترین شیوه به آن‌ها ارائه کنیم.

وی از به‌کارگیری کارشناسان باتجربه استانداری در این بخش خبر داد و افزود: تلاش ما حضور کارشناسان باتجربه و توانمند در این بخش است تا با تسلط بر بخش‌های تخصصی بتوانند به شکل احسن به ارائه خدمات اقدام کنند.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، توجه به تعالی سازمانی را مورد تأکید قرارداد و گفت: خوشبختانه در راستای توسعه مدیریت کیفیت اقدامات ارزشمندی از سوی دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری انجام‌شده است و امیدواریم بتوانیم این روند را در دیگر بخش‌های نیز تسری دهیم.

وی با اشاره به‌ضرورت رصد برنامه‌های کارگروه‌های تخصصی در سطح استان در راستای خدمت‌رسانی به‌موقع به شهروندان گفت: انتظار داریم کارگروه‌های تخصصی ضمن تدوین برنامه مدون یک‌ساله با زمان بندی مشخص و دقیق تشکیل و نتایج عملکردشان به‌موقع ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز