خبرگزاری کار ایران

فرماندار هریس:

مدارس شهرستان باید تک‌نوبتی شوند

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۹۲۹

فرماندار هریس با بیان اینکه دو نوبتی بودن مدارس این منطقه از مشکلات آموزش و پرورش است، خواستار تک نوبتی شدن مدارس در سال تحصیلی جدید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی محمودی در جلسه شورای آموزش و پرورش هریس، به مشکلات مربوط به دو نوبتی بودن مدارس و بازدهی ناکافی آنها اشاره کرد و اظهار داشت: لازمه بهبود کیفیت آموزش تک نوبتی کردن مدارس منطقه است.

وی افزود: برای ساماندهی فضاهای آموزشی مدارس شهر هریس و تک نوبتی کردن مدارس باید استفاده بهینه از فضاهای آموزشی موجود در سطح شهر برای سال تحصیلی جدید شود.

محمودی اضافه کرد: کمبود سالن‌های ورزشی به خصوص برای دانش آموزان دختر در این شهرستان حاد است و از نظر امکانات نیز کمبود امکانات آزمایشگاهی، هوشمندسازی کلاس‌ها و تجهیز کتابخانه‌ها از دیگر مشکلات فرا روی آموزش و پرورش شهرستان است که همیاری و کمک خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار را می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان هریس چهارم تیر ماه امسال برگزار می‌شود، گفت: تاکنون تعداد 210 باب کلاس درس توسط خیرین در این شهرستان احداث شده است.

محمودی اصلی‌ترین مشکلات شهرستان هریس را کمبود فضاهای آموزشی در شهرهای بخشایش، کلوانق و زرنق و روستاهای شهرستان اعلام و اظهار کرد: در شهر هریس نیز تعدادی از مدارس دو نوبتی است و در مدارس روستایی چهار مدرسه به صورت کانکس بوده و تعدادی از مدارس روستایی نیز تخریبی هستند که در زلزله سال 91 آسیب جدی دیده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به محرومیت شهرستان هریس، کمک های مردمی به مدارس کافی نبوده و اکثر مدارس شهرستان در اداره امور خود دچار مشکل می باشند که این مشکلات در مدارس شبانه روزی دوچندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز