خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز:

تاکسی‌های تبریز تماشاگران فوتبال جام آسیا را همراهی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۰۶

بیش از100 دستگاه تاکسی ون جهت جابجایی مسافران درون شهری به ورزشگاه یادگار امام(ره)وبلعکس وهمچنین ازمبداء ورودی خیابان ورزشگاه دراتوبان شهیدکسائی به پارکینگ ورزشگاه در نظر گرفته شده است.

ایلنا- تبریز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز گفت: ناوگان تاکسیرانی آماده ارائه خدمات ایاب وذهاب به تماشاگران در بازی تراکتورسازی با الجزیره امارات در جام آسیا خواهدبود.

به گزارش خبرنگار ایلنا ایمان نژاد در گفتگو با خبرنگاران از برنامه ریزی این سازمان برای ارائه خدمات مطلوب به علاقمندان و تماشاگران بازی های خانگی تراکتورسازی خبرداد و افزود: بیش از100 دستگاه تاکسی ون جهت جابجایی مسافران درون شهری به ورزشگاه یادگار امام(ره)وبلعکس وهمچنین ازمبداء ورودی خیابان ورزشگاه دراتوبان شهیدکسائی به پارکینگ ورزشگاه در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از تماشاگران وهواداران فهیم درخواست کرد تادرراستای زمینه سازی برای استمرارخدمات تاکسیرانی وافزایش تعداد تاکسی ها در بازی های آینده ضمن حفظ نظم باتاکسیرانان وبازرسان سازمان تاکسیرانی همکاری های لازم داشته باشند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز افزود: دراین خصوص باهماهنگی پلیس راهور و سایر مسئولین ذیربط ایستگاه ایی نیزدراتوبان شهیدکسایی جهت ایاب وذهاب تماشاگران به مناطق مختلف شهرپس ازاتمام بازی درنظرگرفته شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز