خبرگزاری کار ایران

جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی درنمایشگاه مناطق آزاد ایران در گرجستان حضور یافت

کد خبر : ۶۳۸۱۸

جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی در این نمایشگاه در بخش های پژوهشی و پزشکی توانمندی های خود را عرضه کرده است.

ایلنا- تبریز: رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجانشرقی از حضور این نهاد درنمایشگاه اختصاصی توانمندی های مناطق آزاد تجاری صنعتی ایران در گرجستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا احمد فرشبافیان با اشاره به ظرفیت های این نهاد،اظهار داشت:جهاد دانشگاهی در بخش های پژوهشی و پزشکی توانمندی های خود را در این نمایشگاه عرضه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای پژوهشی جهاد دانشگاهی استان در7 بخش و توانمندی های مراکز پزشکی این نهاد در 6 بخش که ازمهر 89 لغایت اسفند 91 توسط متخصصان و پژوهشگران جهادگر به دست آمده است در این نمایشگاه درمعرض دیدعموم بازدیدگنندگان قرار گرفته است.

فرشبافیان با تشریح توانمندی های بخش پژوهش این نهاد افزود: نیروگاه های هیبریدی (بادی-خورشیدی) که جهاد دانشگاهی استان به عنوان تنها برند تولید کننده این نیروگاه هاازسوی جهاددانشگاهی کشور محسوب می شوددرنمایشگاه عرضه می شود.

وی خاطرنشان کرد:نمایش ماکت توربین 400 واتی بادی تولید شده در جهاد دانشگاهی استان در این نمایشگاه صورت می پذیرد.

رئیس جهاددانشگاهی استان نمایش تیر برقهای روشنایی هیبریدی (بادی-خورشیدی) و دستگاه آتش نشان غول پیکر (فایر فایتینگ) را از دیگر دستاوردهای عرضه شده جهاد دانشگاهی در این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: نرم افزار مکانیایی GISکه تولید آن توسط کارشناسان معاونت پژوهش جهاد دانشگاهی صورت گرفته و می تواند با ثبت مولفه های جغرافیای شهری امکان استفاده کاربران با هدف شهروندی یا تخصصی را فراهم کند، از دیگر توانمندی های ارائه شده این نهاد در این نمایشگاه است.

وی نرم افزار تخمین میزان محصول دروشده توسط کمباین ها را از دیگر فناوری های تولید شده در جهاددانشگاهی استان دانست و افزود: این نرم افزار توانایی تخمین، اندازه گیری و ثبت هرگونه عملیات از سوی دسنگاه های کمباین را دارد که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی به توانمندی های بخش پزشکی جهاد دانشگاهی آذربایجانشرقی حاضر در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: خدمات، توانمندی ها و تخصص متخصصان مراکز درمان ناباروری آذربایجان،خدمات تغذیه لوله ای (اینترال)، ژنتیک پزشکی، سلولهای بنیادی آذربایجان و گیاهان داروئی وطب سنتی در این نمایشگاه دراختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

گفتنی است این نمایشگاه تا 31 فروردین ماه 1392 برابر 20 آوریل 2013 در کشور گرجستان، شهر تفلیس و در کاخ ورزش این شهر با مدیریت منطقه آزاد ارس و با حضور مناطق ازاد انزلی-اروند- چابهار- قشم- کیش و ماکو کشورمان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز